— Vi oppfordrar alle i risikogruppene til å ta influensavaksinen og oppfriskingsdose med koronavaksine

Leiande helsesjukepleiar Grethe Bentsen (til venstre) og kvalitetsutviklar Anne Friestad ber alle notere datoane 19. og 26. oktober! Da kan du få sesongens influensavaksine og oppdatert koronavaksine i Bjerkreimshallen, mellom klokka 12 og 17.

Influensavaksinen er tilrådd for alle som er i risikogruppa for å bli alvorleg sjuk av influensa. Risikogruppene er:

• dei som bur i omsorgsbustader og sjukeheim
  • alle som har fylt 65 år
  • gravide etter 12. svangerskapsveke
  • for tidleg fødde barn
  • andre med kronisk sjukdom
  • helsepersonell og andre som har nær omgang med immunsvekka personar
  • svinerøktarar
  • personar som handsamar fjørkre med mogleg influensasmitte

Influensavaksinen kostar kr 200 og kan betalast kontant eller med Vipps.

Utfyllande informasjon om influensavaksine

Oppfriskingsdose med koronavaksine er tilrådd for:

• personar i aldersgruppa 65 år og eldre, samt dei som bur på sjukeheim
  • personar i aldersgruppa 18-64 år som inngår i ei risikogruppe
  • ungdom i aldersgruppa 12-17 år med alvorleg grunnsjukdom
  • barn i alderen 6 månader til 11 år med alvorleg grunnsjukdom dersom barnets lege vurderer dette som viktig
  • gravide i 2. og 3. trimester. Vaksinasjon i 1. trimester kan vurderast dersom den gravide har tilleggssjukdom som gir ytterlegare auka risiko

Utfyllande informasjon om koronavaksine

Dersom du ikkje fekk mulighet til å nytte deg av oppsette vaksinasjonsdager, kan du kontakte Bjerkreim legekontor på tlf. 51 20 43 30 for å avtale vaksinering.