Jubilanter med 155 års erfarig

For kommunen er det gull verdt med flinke, lojale og trofaste ansatte. Denne gjengen har jobbet 25 år eller lenger i Bjerkreim kommune.

Fem jubilanter på scenen med blomster - Klikk for stort bildeFra venstre: Pedagogisk leder Røysekatten barnehage, Unni Bjørløw (25 år i kommunen), fagarbeider Røysekatten barnehage, Anne Karin Gystøl (25 år i kommunen), ordfører Tone Vaule, renholder Vikeså skule, Grete Eikeland (40 år i kommunen), lærer Vikeså skule, Aud Vaule (25 år i kommunen, lærer Vikeså skule Siri Vikeså Sjøtrø (40 år i kommunen).

Etter kommunestyret tirsdag var det juleavslutning for de folkevalgte, kommuneledelsen og jubilantene i Bjerkreim kommune. Jubilantene ble hedret med tale, blomster og gavekort av arbeidsgiveren Bjerkreim kommune.