Tradisjonen tro: Sommerblomstene er på plass

Også i år har Liv Marry Brådli og kollegene hennes i Bjerkreim kommune gjort det fint rundt kommunehuset. 

Nå er bedene fulle av sommerblomster, og gangbrua ved aktivitetsparken har fått blomster for aller første gang.

Det gir mer farge og trivsel både for de som jobber her, og for deg som går forbi. Framover skal gjengen passe godt på blomstene, med vanning og stell, slik at de kan glede oss hele sommeren.