Nå får du all informasjon om din eiendom på kommunens digitale servicetorg

Illustrasjon - Klikk for stort bilde

På MinEiendom får du alt av informasjon, og tjenesten er alltid tilgjengelig.

— Nå er det mye enklere for deg som innbygger å finne informasjon om din eiendom. Du kan  også velge å dele opp regningen på kommunale avgifter i 12 terminer istedenfor tre terminer som i dag. Dette gjør du enkelt i boksen som heter «min fakturahyppighet», forteller økonomisjef Tore Spangen i Bjerkreim kommune.

Meldingstjeneste

På det digitale servicetorget, MinEiendom, finner du mye informasjon. Blant annet om:

• kommunale gebyrer
  • feiing/branntilsyn
  • renovasjon
  • kart
  • tinglyste heftelser
  • utfakturerte gebyrer

— Er det noe du ønsker å melde fra om til kommunen, kan du bruke meldingstjenesten som ligger i tjenesten. MinEiendom er tilgjengelig hele døgnet, på alle digitale plattformer, forklarer Spangen.

Bjerkreim kommune tar sikte på å fakturere ut i uke 11. Alle med kommunale avgifter får faktura tre ganger i året. Hver faktura inneholder fire måneder. De av dere som velger månedlig terminer og har gjort endringer før fakturering, får faktura for de tre første månedene. Deretter faktura hver måned (for en måned).

Slik kommer du i gang

Du logger deg inn på MinEiendom med IDporten, som er en sikker løsning.